grześ grześ
1481
BLOG

PiS niszczy Trójkę

grześ grześ Polityka Obserwuj notkę 116

Jeden z najlepszych dziennikarzy Trójki, Jerzy Sosnowski został zwolniony.

Za co?

Właściwie tylko za to, że nie jest pisowcem.

Kiedyś napisałem notkę, politycy odpierdolcie się od Trójki. Niestety, nie posłuchali.

Pisowskim władzom niszczącym media życzę, by spierdalali.

Wasz czas przeminie, mam  nadzieję.

Trójka między innymi dzięki Sosnowskiemu zapisze się jako świetne medium, wyważone, mądre,ciekawe, ironiczne.

O was nikt nie będzie pamiętał, propagandzistów z czasów Sobali nikt nie pamięta, nieduolny Lisicki nie zastąpi Sosnowskiego.

Panie Jerzy, dziękuję za Klub Trójki, dziękuję za świetny Wehikuł czasu, za Literackie Biuro śledcze, za profesjonalizm, głos, mądrość i ciepło.Mam nadzieję, że jak zło przeminie, to pan wróci.

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/jerzy-sosnowski-zwolniony-z-polskiego-radia/z06qgc

http://www.jerzysosnowski.pl/?p=1475#comments

 

 

 

grześ
O mnie grześ

Nie mam marzeń, nie znam bajek. Ale jeszcze w zielone gramy. Game is over.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka