grześ grześ
402
BLOG

O moralnej degrengoladzie pisowców

grześ grześ Społeczeństwo Obserwuj notkę 7

Do niedawna uważałem PiS za normalną partię, gdzie są i nawiedzeni i sensowni, głupi i mądrzy.

Mają wprawdzie Pawłowicz, ale PO ma Niesiołowskiego i mieli Palikota.

Nie zgadzałem się z PiS i zwolennikami PiS, ale nie odmawiałem im tzw. dobrych chęci, patriotyzmu, chęci zmiany na lepsze.

Pewnie są tam mądrzy i porządni ludzie, którzy nie zgadzają się na tę całą hucpę, przekręty i nepotyzm, które mamy od pół roku. Z jakichś powodów milczą.

Niektórzy niestety nie milczą, w szmatławcu zwanym "Super expressem" wypowiedział się jeden z posłów PIS:

Jaka to różnica, czy dziecko jest poczęte w wyniku gwałtu, czy nie? W czasie II wojny światowej, w wyniku masowych gwałtów Niemców na Polkach po Powstaniu Warszawskim, urodziło się wiele dzieci. Ci ludzie byli dobrymi Polakami, wspaniałymi ludźmi, naukowcami, budowali Polskę - przekonuje poseł PiS Arkadiusz Czartoryski (50 l.).

Źródło

Może jeszcze pochwalmy tych gwałcicieli, więcej gwałciła niż Niemcy Armia Czerwona, może jakiś list dziękczynny, ilu mamy dzięki nim Polakom.

Sorry,ale żeby wygłaszać takie teksty trzeba być albo tępym ignorantem albo skurwielem bez empatii.

Zadziwia mnie po raz kolejny prawicowa (anty)moralność: w Wielkim Tygodniu S24 promuje przez kilka dni rasistowskie, wręcz neonazistowskie rzygi  Rybińskiego, dzisiaj na szczycie SG tekst, gdzie autor uważa, że Niemcy z powodu wyśmiewaniaa Erdogana (prześladującego dziennikarzy, mordującego Kurdów i współpracującego z IS) to dzicz, poseł PiS akceptuje gwałty.

Przykładów jest dużo więcej, nie mam sił z powodu choroby ich zbierać, może będzie więc kolejny tekst za kilka dni.

P.S. Ciekawe co powiedzą zwolennicy fanatyczni PiS na to że teraz się już wycofują  ze zmian w stadninie w Janowie i chcą zmieniać władze tej stadniny.

http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/stadnina-w-janowie-podlaskim-minister-rolnictwa-chce-zmiany-zarzadu,632846.html

A przecież taka dobra zmiana była:)

grześ
O mnie grześ

Nie mam marzeń, nie znam bajek. Ale jeszcze w zielone gramy. Game is over.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo