grześ grześ
5034
BLOG

Maria Czubaszek nie żyje

grześ grześ Społeczeństwo Obserwuj notkę 218

Właśnie się dowiedziałem, że nie żyje autorka świetnych słuchowisk, blogerka, komentatorka rzeczywistości, palaczka i w ogóle kobieta zalet wielu czyli Maria Czubaszek.

Gdy zaczynałem słuchać  w 1997 roku Trójki, miałem kilka ulubionych słuchowisk, najcudowniejsza była "Rodzina Poszepszyńskich" Zembatego i Janczarskiego, ale najbardziej absurdalny i najbardziej odjechany był "Dym z papierosa" i inne słuchowiska Marii Czubaszek z rolami Kwiatkowskiej, Pokory, Dobrowolskiego.

Kto pamięta pana Kazia i ciotkę, ten wie o co chodzi, kto nie wie, polecam, można posłuchać tu.

Poza słuchowiskami napisała  dziesiątki piosenek, w tym niektóre stały się hitami,  była autorką scenariuszy do znanych seriali, ale najbardziej związana była z radiową Trójką.

Uwielbiałem ją od zawsze, zgadzałem się z jej lekko nihilistycznym poglądem na życie, ceniłem za konsekwencję w paleniu i w poglądach, uwielbiałem za teksty, za komentarze cięte, za poczucie humoru.

Cóż, nie napiszę pani Mario, że się gdziekolwiek spotkamy, bo pewnie się nigdzie nie spotkamy, ale co się pani nażyła i napaliła, to pani nikt nie odbierze, a mnie i wielu innym nikt nie odbierze tych tekstów.

 

 

grześ
O mnie grześ

Nie mam marzeń, nie znam bajek. Ale jeszcze w zielone gramy. Game is over.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo