grześ grześ
340
BLOG

Odtrutka na zło czyli Marino trwaj

grześ grześ Kultura Obserwuj notkę 1

Nie tak dawno napisałem notkę pod krótkim tytułem "Zło" (przy okazji polecam świetny film "Zło" szwedzkiej produkcji sprzed kilku, właściwie kilkunastu już pewnie lat).

I tak sobie myślę, że zła jest dużo, rasizmu, nienawiści, strachu, obłudy, kłamstwa. Otacza nas to zewsząd, z mediów, rzeczywistość też swoje dokłada, politycy dorzucają, internet tylko potęguje, a miętowe maliny są jakże odległe choć niby tak bliskie.

Ale są też ludzie, dzięki którym się wierzy, że jednak różne rzeczy mają sens, że warto dobro czynić, są też dowody na istnienie Boga (ale to nie będzie notka, gdzie będę wrzucał Ellę, Billie czy Queen, przynajmniej nie tym razem, ale na wszystko przyjdzie czas).

Jedną z takich osób jest dla mnie s. Chmielewska, cytowałem jej piekne słowa na temat uchodźców, jedną z takich osób jest dla mnie papież Franciszek, jedną z takich osób jest dla mnie Marina Hulia.

Nie ma sensu, bym cokolwiek pisał. Po prostu jej posłuchajcie:

http://www.polskieradio.pl/9/1363/Artykul/1549935,Marina-Hulia-Oddala-serce-dzieciom-wykluczonych

Dobro, piękno, radość, miłość, nadzieja, odwaga, wiara, wszystko to jest u niej.

Pamiętam jak słuchałem tej audycji, się zastanawiałem, czemu PiS (bo to już rządy PiS były) się nie chwali, że MEN ma taką doradczynię, później gdzieś wyczytałem, że w 2016 MEN odwołał ją ze stanowiska konsultantki.

To mi mówi więcej o PiS niż wszystko inne.

A Mariny warto posłuchać naprawdę, szkoda, że patriotyczne i narodowe media takich osób nie promują, to jest postać, która powinna być wzorem:

http://www.polskieradio.pl/9/1363/Artykul/692824,Ojciec-do-konca-wychylal-toasty-za-Stalina

A jak już mnie naszło na pisanie o silnych, mądrych i dobrych kobietach, to myślę, że niezła ilustracją będą piosenki tej pani. Pamiętaja Państwo Fiolkę? Trójkowicze pewnie pamiętają:

 

 

Albo to jest muza niesamowita:

 

 

Fiolko wróć i zaśpiewaj, Marino trwaj i działaj.

 

 

 

 

grześ
O mnie grześ

Nie mam marzeń, nie znam bajek. Ale jeszcze w zielone gramy. Game is over.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura