grześ grześ
570
BLOG

Podła zmiana i jej braki warsztatowe

grześ grześ Społeczeństwo Obserwuj notkę 19

Polityczna nominatka, figurantka, pani Nikt czyli obecna prezes Polskiego Radia miała stwierdzić, że Mann ma braki warsztatowe a Trójka jest zawłaszczona przez osobowości (!).

No pani Stanisławczyk na pewno osobowością nie jest, a jesli Wojciech Mann ma braki warsztatowe, to co powiedzieć o nudnym i drętwym Górnym, afektowanym Stremeckim, wiejskim proboszczu Lisickim (przepraszam wszystkich porządnych wiejskich proboszczów), startującym z PiS kredytobiorcy frankowym Pawlickim itd (czyli całym pisowskim zaciągu, który sprowadziła ta obrzydliwa postać)

To oni są jednym wielkim brakiem.

Mnie też brak.

Brak mi braków warsztatowych Zaborskiego, Kwieka, Sosnowskiego, Borkowskiej, Piekuta, Owsiaka, Nogasia, Sołtysa.

Zastanawiam się czy tak obrzydliwe postaci jak Stanisławczyk i Hlebowicz mogą w ogóle patrzeć w lustro.

Podła zmiana przeminie, mam nadzieję szybko, ale zło powinno zostać ukarane.

 

P.S.

Myślałem o ilustracji muzycznej, nie chciałem się powtarzać z Różami Europy, Hunterem, Daab i kilkoma rzeczami i znalazłem coś.

Pasuje i do tego co w Polsce i do tego co w świecie:

Voila:

 

 

Macie coś jeszcze z dedykacją dla pani Basi bez braków warsztatowych?

 

grześ
O mnie grześ

Nie mam marzeń, nie znam bajek. Ale jeszcze w zielone gramy. Game is over.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo